Bra dagar. Bra människor

Oj går segt med uppdateringen här..

Söndag- sista jobb dagen och fan vad mycket människor de va.. På kvällen gick la familj ut och åt. Sedan sov jag Ralle och Lucas at my place lite små mysigt sådär!

Måndag- efter en natt med två timmars sömn tog jag mig iallfall ner på stan mer erika och lite sånt, kvällen va ytterst lugn!

Tisdag- skulle upp tidigt till tandläkaren men sket i den haha, sov till ett och bara chillade. På kvällen hade jag mys kväll med Malin och Michis.

Onsdag- idag, eller ja igår! Vaknade upp bredvid Malin och Michis. Tog mig hemåt, åkte mot Tuna P för att träffa annaklara och Emilia! Vidare och träffa Michis, Anton och Malin. Hemma nu och ska snart sova. Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0