Chilling

Hej bloggen! Litet uppehåll när jag har varit här nere. Egentligen borde jag sova eftersom vårt plan lyfter 8.00 imorgon från Landvetter och klockan är ställd på sex... Iallfall så har jag haft riktigt bra dagar här nere, hur skönt som helst och bara vandra runt här och andas ut. Igår så befann vi oss på Liseberg hela kvällen, åkte atmoafear med några och lite sånt. Idag har vi shoppat väääldigt mycket, vid halv två började rundan och vid fem sex var vi klara haha! Men man passar ju på när man ändå är här liksom. Så jag är ägare av 2 nya tröjor, 1 par jeans. 1 par shorts och 1 par kängor! Riktigt bra köp. Ikväll har vi varit på Liseberg och chillat runt. - NU, sova! Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0