H.O.P.E, HOLD ON, PAIN ENDS

Hello!
 
Ja lite off har det ju varit här kan man säga men nu så!
 
Torsdag- Vaknade upp osv drog mig ner på stan för lunch och klippning med min vän Emilia, kikade lite fotboll på kvällen och mådde allmänt bra! 
Fredag- Pappa sa endast några minuter efter jag hade vaknat att vi skulle käka lunch på stan, så det var ju bara att kliva upp och göra sig i ordning, akropolis vart det och planksteken satt fint. Sen upptäckte vi att regskylten till moppen hade kommit så hela eftermiddagen/kvällen körde jag överallt med Michis och Matilda. 
Hamnade tillslut i Davids bod med han och Adam vid halv sex! 
Lördag- Minns inte när vi vaknade till liv men var hos David en stund och lite sånt när jag äntligen landade hemma så somna jag gott en stund. Har även fått feta pollen attacken så mina ögon är hur svullna och röda som helst..
 
Godnatti
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0