Back to Summer Paradise with you

Två dagar sen sist! Så hello!
 
Igår gick jag ner med Erika på stan en sväng och skulle endast köpa lite saker men de gick ju som det gick. Det var den månadspengen, typ iallfall. (Tur att jag har fixat ett litet jobb nu iallfall!) Sen åkte jag iväg till Nyköping för att kika fotboll mot något nyköpingslag och vi förlora med 3-0..
 
Idag, gick upp runt halv ett åt lite frulle, kollade oth, åt lunch/middag sen tog jag mig till fotbollsträningen och den var riktigt jobbig men det gick väldans bra! Nu är jag ny duscha väldigt skönt. Ska ta mig ner för trappen och hämta lite frukt sen är det OTH som gäller! 
JUSTE SVERIGE GE OSS SOL!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0