Dance

Haloj!
 
Jo man får ursäkta men jag har faktiskt haft mycket annat för mig än att sitta vid datan.
 
Midsummer- Middag hos mig med trevliga människor sen vidare till djurgården för kubb fotboll osv.. Sen sov jag hos Alexandra med henne Emelie och Adam! 
 
Igår- Bestämde mig för att sova kvar en natt till hos Alexandra så jag, Adam och Emelie åkte hem en snabbis till mig och hämtade lite saker sen ner på Hemköp och köpa gottiiis! Vinkade av Adam som åkte hem till sig. 
Ja, sen kom Emil och Johannes och gjorde oss sällskap igår och sent inatt vart det.. Runt sex somnade jag gott! 
 
Idag- Ja, kommit hem kramat om min älskade Alexandra som far till Italien i veckan!! Bajs på henne. Och nu ska jag sova en stund sedan träffa Erika! Juste prata med lilla sooophiie idag på Skype också höhö.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0